Raw 1.0
Since the end of the 1960s, Zwartjes has been known for his grainy black-and-white films often featuring extravagantly clad, heavily made-up actors trapped in sexually tinged power games. Raw 1.0 is one of these films. It is a work presumed lost that recently surfaced while working on his photo book The Holy Family.