Rabbaba Man
Light-hearted documentary portrait of Mohamed 'Haraka'. Everyone in his neighbourhood Ombadda in Omdurman knows 'the rabbabaman'. He cycles around with his bike and his instruments, selling his rabbabas and singing traditional songs. A guardian of his culture. No wonder everyone loves him.