Orpheus (Outtakes)
Fragments of Jean Cocteau’s classic Orphée, put together in the darkroom on the optical printer, reveal the other side of cinema in this new context. 'An impossible film project: Buster Keaton stars in the outtakes from Cocteau's Orphée, made by me for the cutting-room floor.' (MHC)