Optical Sound
The subtitle of this work is: 'Symphony # 2 for Dot Matrix printers'. A rhythmic choreography of printer parts and their now classic typography is juxtaposed with observations of life in office buildings. Man versus machine. The never-ending march of technology. The score is by Canadian composer [The User].