Nuclear Waste
Sergiy and Sveta live in Chernobyl. He drives trucks for a company that processes radioactive waste, she works at a launderette. Their lives have a certain rhythm. Every day they meet in a room for a standard ritual. Effective, austere, yet also moving fiction.