Mekong Hotel
Few rivers have discharged more bodies than the Mekong. No wonder that the Apichatpong Hotel - with its otherworldly, filming hotelier - is not only home to living guests. They hang around on the veranda, listen to or play guitar and rehearse for a film that will no longer be made.