Make Art, Not War
ICY and SOT are the stage names of the Sadeghpour brothers, Iranian graffiti artists who make street art both in Iran and beyond. Make Art, Not War! is a stop-motion animation about war - a recurring theme in the work of the brothers. A tank rolls into a cardboard city. Not to destroy the surroundings, but precisely to beautify them with pictures of love and peace.