Magnificent Life of the Prince
An animation film by a student who was obviously paying attention in stop-motion class. Not only is it technically impressive; her film is metaphorical and tells a complex and humorous story concisely. Science fiction with a snake and a fox that even manage to pluck a floating television from the universe. The maker is coming to the festival, so she can explain what a television travelling in space means to Iran.