Lost Dreams
Often implicating the viewer in a voyeuristic situation, Dwoskin uses the camera as an extension of the eye - looking and capturing spontaneously as it relates, responds, feels about the other (the model), the eyes being the extension of the 'mind'. In this film, these staged meetings take place in retrospect.