km
Beautifully obtuse; unlocks a universe that takes all of ten minutes to spring to life and run its full course. Emotional distance smashed to smithereens; we're placed in the driver's seat of a relationship between a man and a woman, played by Aris Servetalis (Alps & L) and Evi Saoulidou. Screened before Boy Eating the Bird's Food.