In Search of Avery Willard
During the production of the feature film Keep the Lights On, Ira Sachs and Cary Kehayan heard about Willard through singer Antony Hegarty of Antony and the Johnsons. Through unique documents and rare interviews with collaborators, friends and preeminent film historians, they trace Willard's provocative career.