Hotte im Paradies
'If you want, you can have a different piece of pussy every day. That's the true life. The other is false.' Yep, that's Hotte for you; he's actually a very sweet, mild-mannered pimp who's finally striking the medium-big time with a handful of feisty hookers, one cuter than the next; all charismatic and clever in a way society usually doesn't know how to deal with. Hotte knows: 'Easy life is hard work.' And, as he finds out, there's no falseness in true love, but a lot of true love in falseness.