In five parts, Greystone shows what may have happened the night Ned Doheny Jr. and his assistant Hugh Plunket were murdered. Perfectly shot in 1920s style in the same rooms the 1929 tragedy took place in. The scene is constantly re-played. Since 1950, Greystone Mansion has often been used as a film set. Artificial language and distanced acting aid the critical interrogation of the Hollywood film myth. Using only dialog appropriated from Hollywood films also shot in the storied estate.