Good Bye Sweet Pop's
A young woman rushes to drop the children off. When she arrives at the theatre where she works, she proves to be totally distraught and incapable of rehearsing. In costume, she wanders outside and picks up her child, who immediately notices her odd behaviour. Moving fiction about despair with Sophie Quinton, from 38 Witnesses.