Fort Buchanan
When Roger’s husband Frank is deployed to Djibouti, he is left alone with his group of female friends and his adopted daughter, the temperamental Roxy. Her violent outbursts finally drive Roger to begin boxing lessons. Empowered, Roger confronts Roxy. (BC)