Der Fahnder: Nachtwache
A stylish lady in white waits in a white room for her killers to arrive. She's a prosecution witness in a major case. Only one man stands between her and them: Faber, the shaggy dog of FRG TV crime. A deliriously vulgar modernist journey to the end of the night. Screened together with Polizeiruf 110: Der scharlachrote Engel.