Cold Open
Seamus Harahan’s scrutinising lens reveals the gestures, machismo and arm-punching dynamics of Northern Irish youth. Intuitively looking, shooting, recording before thought intervenes, he exposes unexpected slices of the absurd, ushering us to where 'inner and outer realities intersect'.