Beyond Memory
A beautiful girl in a room, filmed in black-and-white. Alone, she misses no one. She opens her memory and lets in Omar, who disappeared. How long ago is unclear, but her broken heart still hasn't healed. The almost empty room has a portrait of Che Guevara on the wall.