Avant que mon coeur bascule
Unscrupulous teenager Sarah has an unusual life. In a strange, marginal ménage à trois with her contemporary Louis and the older Ji-Guy, she fills her days with petty crime. During the day she hangs around with Louis by motorways, where she deceives and robs innocent people offering a lift. One day things go wrong: a driver dies during a robbery attempt. Sarah can’t stop thinking about the dead man and goes looking for the wife he left behind. In her, she finally finds something of the security and friendship she had unconsciously been seeking for so long. But her alternative family doesn’t just let her go.
Sébastien Rose films the story of this adolescent girl as she grows up and becomes conscious in very realistic images, against the sombre background of grey motorways and decaying industrial sites.