A Sketch of Manners (Alfred Roch's Last Masquerade)
A tableau vivant alternating with archival material brings to life an unknown history in which the Palestinian bourgeoisie, led by Jaffa's biggest landowner Alfred Roch, attended masked balls dressed as pierrots. Shot at the American Colony Hotel, the film explores traces of the past.