A Fallible Girl
That does not apply to the Chinese girl Lifei. She has been bit by the bug of entrepreneurship and wants to rediscover herself as a businesswoman. With her best friend Yaya, the two women start a mushroom farm in the desert. Yaya pulls out at the very first sign of a setback and Lifei is left to fend for herself. She hires workers from Bangladesh, crosses the city to sell her wares and seeks investors. But when she finally succeeds, she is forced by family circumstances to return to China.
As a foreigner and woman, Lifei is doubly handicapped in the male-dominated Arab world. A Fallible Girl shows the harshness of life in Dubai, but has a purifying end. In her downfall, Lifei rediscovers herself.