A Breath from the Bottom
Dramatic, realistic political film. Conflict between father and son. The former is an old, bitter activist who hates the government. The son is an ambitious cop. Dynamically shot in journalistic black-and-white. During a drought, the government turns off the water. Father immerses himself in demonstrating.