Zima
When Michael announces he is returning home after a lengthy absence, all those who love him come together. The promise of his arrival puts everyone in a blissful state of mind. This situation of 'splendid limbo' seems to last for ever. 'Beauty is nothing other than the promise of happiness.’ (Stendhal)