Woodcarver
In a confrontation in the street, a policeman shoots the innocent John T. Williams dead. The incident resounds on the radio, while we watch through the windscreen of a police patrol car. The hectic nature of the incident becomes even more convincing thanks to the driving dub-step soundtrack.