Well Then There Now
A list of 254 shots, divided over 15 scenes. The script is not so much intended as instructions for directing, but more as a musical composition: open to more than one interpretation. The spiritual father of the project is the musician/composer John Zorn. The director is the winner of a Tiger Award for Short Films 2010, Lewis Klahr.