The Road Toward Jokhang
The young filmmaker Zhao Yantao is surprised about how Tibetan pilgrims exhaust themselves while making their strange journey to the great temples of their country. He is similarly surprised by his fellow countrymen who go to Tibet as tourists but know hardly anything about Tibetan culture.