Tamino
This film is a stop-motion opera scene from Die Zauberflöte: Pamina's 'Ach, ich fühl's, es ist verschwunden!' Since her beloved Tamino doesn't want to speak to her anymore, she prefers to die. This film is dedicated to the one who knows how to keep silent… (EK)