Shorts Teasers Willem de Kooning Academy
The IFFR commissioned AV students at the Willem de Kooning Academy in Rotterdam to make a teaser for the Shorts programme, with surprising results. In this programme, they can all be seen. Freek Freriks and Lawrence Lee Kalkman made the winning teaser Homage to the Arriflex 16mm camera.