Senta no meu, que eu entro na tua
A clever diptych about odd genital protractions, as it were: Hello, Pussy and The Unicorn, written and directed by one of the Boca do Lixo’s most audacious voices, Ody Fraga. In the first, a married but sexually loose woman discovers her vagina has the ability to communicate with passers-by. Naturally, she obliges her genitalia’s naughty demands whenever and with whomever she can. In the second, a man wakes up one day with an odd penile outgrowth in his hair, finding that he has to satiate the primordial urges of having not one but two opportunely situated phalluses.
A perfect satire on the breaking down of sexual norms with its dialectical approach to inward/outward, discreet/indiscreet, liberation/repression, autonomy/dependence, it captures a transitional moment in Brazil deploying witty puns and hilarious visuals every step of the way. Radley Metzger and John Waters would approve.