Sack Barrow
With a look of love, Rivers returns with a mineral-encrusted portrait of Servex Ltd, an eight-decades-old factory, fallen out of time and space. A chill falls with only easy listening music, pin-ups and tea breaks to keep us warm in this crystalline cavern.