Romance
A grand romantic saga set to Rachmaninoff’s Sonata for Cello and Piano, Op. 19; we are transported into a traveller’s labyrinthine thoughts. Animated with pencil, pastels and acrylics by the Swiss maestro Georges Schwizgebel, Romance is a dazzling visual transcription of this Rachmaninoff scherzo.