Rise Again
Zdjelar focuses on a number of asylum seekers from Afghanistan discovering the woods next to their asylum center. By combining allegorical imagery with martial arts elements, acted and documentary scenes, Rise Again develops a narrative structure in which the men appear in various roles and guises.