Postcard from Somova, Romania
An inconspicuous row of trees and some bushes, somewhere on a riverbank on the edge of the Danube Delta. Time seems to have stood still here. In the minor events that then emerge, we see an unexpected coherence. The animals that have found their homes here and seem condemned to each other, the tired fishermen who chug up in their boat and disrupt the peace and the crumbling material in general all acquire a glowing cinematographic meaning.