Piattaforma luna
For three weeks, six scuba divers stayed alternately in the recompression chamber on board the platform Luna or were at work on the bottom of the ocean. All that time, they breathed oxygen mixed with helium and all their actions were tied to very strict protocols. Yuri Ancarani spent three days with them and meticulously recorded all their actions.