Performance #1 & Disclaimer
The presentation is held in a vacant garage that for the duration of the event is turned into a theatre. At some point, the electric door opens to reveal a view into a particularly (un) interesting street. With his marble ‘Disclaimer’ sign, Huis transformes a street into both a screen and a new space.