Pause!
Here the different poses of the artist provide the raw material for Kubelka to create an ecstatic work that deals with rhythm and repetition, as much as with human actions and automatisms. Together with Mosaic and Afrikareise, Kubelka considers this to belong to his metaphoric film work.