Paulina, Franz & Maria
Three intimate portraits. Paulina Buda and Franz von Lucke are godchildren of the director, Ute Aurand, who has filmed them from childhood. They are now 15 and 26 years old. She also follows Maria Lang, a good friend of Aurand's, who lives in the countryside of Southern Germany. We see her gardening and visiting an exhibition.