Ovos de dinossauro na sala de estar
The eccentric 77-year-old widow Ragnhild Borgomanero does everything to preserve the largest private collection of fossils in Latin America and the memory of her brilliant husband Guido for posterity. Determined, she shows us the recently digitised photo collections and talks nonchalantly about her courses in Photoshop and Adobe. Her penetrating presentation reveals a painful void.