Our Broken Voice
Circumstance is an international collective of artists that creates cinematic experiences in unexpected locations. It draws on its members' backgrounds in performance, theatre, interactive design, music composition, locative and pervasive media. But their focus is always on the social, political and emotional impact of technology. Their motto is ‘try to remain invisible.’