O nosso homem
'Is there space for a green garden?’ ‘Not even for a house’. We revisit Fontainhas, thinking of Cape Verde, the country to which José Alberto Silva will be deported but which he’s never seen before. This is controlled, hypnotic cinema, moving between life and death, reality and fiction.