Never a Foot Too Far, Even
A short fragment from a 35mm copy of an old kung fu film has been developed into a picturesque work with sliding patterns and colours. The film acquires a polymetric structure thanks to overlapping 16mm double projection, accentuated by a hypnotic soundtrack by Malcolm Goldstein on violin.