Neon Lamp
Quietness as it is actually defined, including the non-existence of sound waves and pressure and all of that, exists only in outer space. Neon Lamp is a journey into quietness. What does it mean? How is it interpreted? An exploration of apparent human (and inhuman) silence: clocks ticking, lamps buzzing or street noise.