Moving Stories
Stock footage is cheaper than shooting new material and is mainly used as illustrative material in a very sober way. Provost (Plot Point, The Invader) shows that it can have esthetic and cinematic value in itself and can tell a story. In this film, he uses nothing but stock footage of a Boeing plane, flying towards a sunset.