Mosaik im Vertrauen
Kubelka´s motives originate from his belief that commercial films do not fully exploit cinematic possibilities. Through the discrete layering of aural and visual stimuli, he creates a fascinating, thematically dense exposition on the essential interactions that invariably define the nature of human relationships.