Mila Caos
Warm, human and - in view of the subject - exceptionally unhysterical: in an illegal transvestite show in Havana, 17-year-old Sebastián turns into the singing diva 'Mila Caos' every weekend. He dreams that his mother will see him onstage one day, but she has no desire to know about it yet.