Mijn inbreker en ik
Dutch-Iranian writer/filmmaker Modiri's laptop was stolen in September 2009. The burglar was caught and Modiri's laptop was returned including a self-portrait of the perpetrator, a Moroccan rapper/columnist. Modiri decides to stalk him. Smart, funny Rietveld Academie graduation film.