Maurice
All the features and attributes of the last cinema in Paris (and possibly the entire world) still screening porn films on 35mm are fetishised and celebrated on the brink of theirdisappearance: the box office, the posters, the film reels, the pink(!) seats, and of course the mythic seclusion of the projection booth.