Kyojima 3rd St., Sumida City
Kyojima is a district in the centre of Tokyo. It is the area where the teenage girl Sachi lives. A sweet and well-behaved girl, it seems. She goes shopping for her mother in a local store but is caught shoplifting. Maybe the girl isn’t that well-behaved, after all.