Kreis Wr.Neustadt
Johann Lurf once again reveals his striking talent and his sense of humour. A to A is an extensive catalogue of mediocre architectural objects on roundabouts, competing for attention in the few seconds as they are passed. A unique artist’s impression, shot from a spluttering Vespa.