Isla Alta
Violence after a violent act has ended. There’s fire in a clay oven; a pair of sunglasses is broken. Peasants from the Isla Alta village are near the ranch, observing, while a wealthy family searches for the missing Paraguayan rancher. High Island is set in the current atmosphere of life in Paraguay.